Regulamin sklepu internetowego dostępnego pod domeną www.psysmak.pl zawiera m.in. informacje o dostępnych formach płatności, sposobie złożenia zamówienia, procedurze odstąpienia od umowych, postępowania reklamacyjnego, dostępnych formach dostawy.
DEFINICJE
- Cena – wartość wyrażoną w PLN, którą Klient jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za Towar;
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce;
- Klient – każdy podmiot, który na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie zamierza zawrzeć ze Sklepem Umowę Sprzedaży;
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dla której zawarcie Umowy Sprzedaży lub Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Konto Klienta – indywidualny dla każdego Klienta, nieodpłatny panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji;
- Koszyk – funkcjonalność́ Sklepu Internetowego umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Klienta produktów do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych zamówienia takich jak: liczba produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności, kod rabatowy;
- Kupujący – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub zamierzająca korzystać ze Sklepu;
- Newsletter – elektronicznie rozsyłane Klientom przez Sklep informacje na temat Towarów i Sklepu oraz jego działalności, w tym ofert promocyjnych;
- Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna zawierającą ze Sprzedawcą umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Regulamin – niniejszy regulamin;
- Rejestracja – czynność dokonana w sposób określony w Regulaminie, wymagana do korzystania przez Klienta z Konta Klienta.
- Sklep – Sklep stacjonarny lub Sklep internetowy;
- Sklep internetowy – www.psysmak.pl prowadzony przez Annę Pytlak prowadzącą działalność gospodarczą PSYsmak Anna Pytlak z siedzibą w Gnieźnie, adres: ul. Liliowa 2C/U39A , 62-200 Gniezno, NIP:7773404996 , REGON:525105876, adres korespondencyjny: Borówko 25 62-010 Pobiedziska, adres email: kontakt@psysmak.pl, numer telefonu: +48 785 472 504.
- Sklep stacjonarny – sklep sprzedawcy znajdujący się w Gnieźnie ul. Liliowa 2C/U39A;
- Sprzedawca – Anna Pytlak prowadząca działalność gospodarczą PSYsmak Anna Pytlak z siedzibą w Gnieźnie, adres: ul. Liliowa 2C/U39A , 62-200 Gniezno, NIP:7773404996 , REGON:525105876, adres korespondencyjny: Borówko 25 62-010 Pobiedziska, adres email: kontakt@psysmak.pl, numer telefonu: +48 785 472 504
- Towar – wszystkie produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie;
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu w rozumieniu Kodeksu cywilnego zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2022 roku o prawach konsumenta;
- Zamówienie – oferta zakupu Towaru umieszczonego w Koszyku, którą Sklepowi składa Klient.
INFORMACJE OGÓLNE
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się przez Klienta z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
- Sklep umożliwia nabywanie Towarów poprzez Sklep internetowy prowadzony pod adresem: www.psysmak.pl oraz w Sklepie stacjonarnym.
- Informacje o produktach w Sklepie, w tym opisy oraz ceny Towarów, stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z warunkami Regulaminu.
- Towary w Sklepie są szczegółowo opisane. Klient ma dostęp do informacji na temat Towarów: ich cen, materiałów, z których są wykonane, wymiarów, producentów itp..
- Wszystkie ceny Towarów są cenami brutto.
- Klient Sklepu zobowiązany jest do korzystania z treści zamieszczonych na stronach Sklepu wyłącznie do użytku własnego oraz korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Polski oraz postanowieniami Regulaminu.
- Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy telefonicznie pod numerem tel. +48 785 472 504 lub mailowo: kontakt@psysmak.pl. Adres do doręczeń pocztowych: Borówko 25 62-010 Pobiedziska. Adres do zwrotu Towarów: ul.Liliowa 2C/U39A.
- Wszystkie Towary oferowane w Sklepie są nowe. Zdjęcia Towarów mają charakter przykładowy, ponieważ część Towarów wykonywana jest ręcznie, Sprzedawca informuje, iż mogą wystąpić nieznaczne różnice w wyglądzie produktów.
- Do korzystania ze Sklepu internetowego wystarczający jest dostęp do internetu, standardowy system operacyjny oraz aktywny adres e-mail.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian cen oraz ilości Towarów w ofercie Sklepu, w ciągu dnia, wycofywania lub wprowadzania poszczególnych produktów do oferty Sklepu, przeprowadzania i wycofywania akcji promocyjnych na stronie Sklepu, jak i również ich modyfikacji.
ŚWIADCZONE USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego Usługi Elektroniczne na rzecz Kupującego.
- Podstawową usługą jest umożliwienie złożenia zamówienia, bez konieczności założenia Konta Klienta.
- Konto Klienta umożliwia gromadzenie informacji o Zamówieniach Klienta. W przypadku kupującego, który decyduje się założyć Konto Klienta. Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę polegającą na założeniu i utrzymywaniu Konta Klienta w Sklepie. Konto klienta przechowuje dane Kupującego oraz historię złożonych przez niego zamówień w Sklepie internetowym. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz wybranego przez siebie hasła.
- Usługa formularza kontaktowego polega na umożliwianiu Klientom Sklepu Internetowego wysyłanie wiadomości do Sprzedawcy za pomocą formularza umieszczonego Sklepie Internetowym.
- Sprzedawca umożliwia Klientom przeglądania i odczytywania treści udostępnianych za pośrednictwem Sklepu Internetowego bezpłatnie.
- Sprzedawca umożliwia zapis do Newslettera. Do korzystania z niego konieczne jest posiadanie aktywnego adresu e-mail. Z otrzymywania newslettera można w każdej chwili zrezygnować.
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym od dnia, w którym zamówienie zostało złożone.
- Po skompletowaniu Towarów w obszarze Koszyka, Klient przechodzi do realizacji zamówienia.
- W przypadku gdy Klientem jest zalogowany posiadacz Konta Klienta, przechodzi on do kolejnego etapu składania zamówienia jako Klient zalogowany.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest podanie podczas zakupu na stronie internetowej Sklepu danych Klienta niezbędnych do dostawy Towaru Klientowi oraz wygenerowania rachunku, tj. danych niezbędnych do złożenia zamówienia u Sprzedawcy.
- W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów z dostępnej oferty, ich kolorystyki, rozmiarów oraz ilości poprzez dodanie ich do Koszyka.
- Do momentu zatwierdzenia wyboru produktów przyciskiem „Kupuję i płacę” Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji Towarów w zamówieniu, jak i danych teleadresowych do dostawy Towarów oraz wystawienia rachunku.
- Po złożeniu przez Klienta zamówienia potwierdzenie zostanie pokazane na stronie Sklepu, na podany w zamówieniu adres e-mail zostanie wysłany komunikat zawierający informacje dotyczące zamówionych Towarów, wartości zamówienia, wybranego rodzaju dostawy i płatności, oraz danych teleadresowych Klienta. Komunikat ten jest potwierdzeniem otrzymania przez Sklep oferty nabycia Towarów przez Klienta.
- W szczególnych przypadkach ilość Towaru, jaki zakupuje Klient może być ograniczona, o czym Klient jest każdorazowo informowany podczas składania zamówienia.
- Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia jego oferty do realizacji drogą elektroniczną na wskazany przez niego adres e-mail. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta Towarów.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w treści zgodnej z niniejszym Regulaminem.
- Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach Umowy sprzedaży w przypadku, gdy dane teleadresowe Klienta są niezgodne z prawdą, nastąpi brak autoryzacji płatności w systemie Płatnosci24 lub płatność nie została uiszczona w określonym czasie.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, czyli paragonem fiskalnym, który będzie dołączony do przesyłki lub fakturą VAT, która będzie wysyłana pocztą elektroniczną na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
SPRZEDAŻ, CENY, PŁATNOŚCI
- Ceny Towarów w Sklepie są cenami brutto, podawane są w złotych polskich.
- Sposób zapłaty za Towary wybierany jest przez Klienta. Sklep umożliwia dokonywanie płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym Przelewy24 lub tradycyjny przelew bankowy przed dostawą. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer:
PL04109028350000000153823728
PSYsmak Anna Pytlak,
62-200 Gniezno
Liliowa 2C/U39A.
W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu należności za Towar. - Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
DOSTAWA I ODBIÓR
- Termin kompletowania zamówienia do wysyłki wynosi do 3 dni roboczych od momentu otrzymania płatności za zamówienie.
- Towary są dostarczone pod wskazany adres lub do paczkomatu za pomocą firmy kurierskiej InPost. Opłaty za dostawę produktów są podawane w procesie składania zamówienia. Przewidywany czas dostawy to maksymalnie 14 dni roboczych od dnia następującego po nadaniu przesyłki. Maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych, a w żadnym razie czas realizacji Zamówienia nie może przekroczyć 30 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży.
- Sklep nie realizuje dostaw metodą “za pobraniem”.
- Przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić w szczególności kompletność zawartości przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednakowych egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
- Zakupione w Sklepie Towary Klient może odebrać osobiście po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym.
PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA
- Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta, pod warunkiem, że Umowa Sprzedaży, którą zawiera ze Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego.
- Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
- niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,
- odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru,
- prawa odstąpienie od umowy zawartej na odległość, zgodnie z Regulaminem.
- Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
- Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 nie jest objęty ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
- W przypadku chęci skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, należy użyć formularza zwrotu.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dniu od dnia otrzymania Państwa Towaru i formularza zwrotu, zwrócić otrzymane od Państwa płatności, włącznie z kosztami dostawy (z wyjątkiem kosztów dodatkowych, które wynikają z wyboru innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły oferowany przez nas sposób dostawy). Do zwrotu płatności stosujemy ten sam środek płatności, który został użyty podczas pierwotnej transakcji, chyba że jednoznacznie uzgodnimy z Państwem inny środek płatności.
- Za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania takiej rzeczy odpowiadają Klient. Mogą Państwo otworzyć lub rozpakować paczkę, by sprawdzić cechy i funkcjonowanie rzeczy oraz sprawdzić ją w sposób zwyczajowo przyjęty w sklepach stacjonarnych.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Towaru na adres: ul.Liliowa 2C/U39A 62-200 Gniezno.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, w przypadku wcześniejszej wymiany Produktu na nowy wskutek stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz wyprodukowana według specyfikacji Klienta (personalizowana), w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w opakowaniu, po którego otwarciu nie można zwrócić Towaru ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
REKLAMACJA
Reklamację możesz złożyć po przez wysłanie formularza reklamacyjnego na adres: kontakt@psysmak.pl.
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r., ustawy Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady polityki prywatności w sklepie internetowym, funkcjonującym pod adresem: www.psysmak.pl.
Właścicielem i administratorem sklepu jest Anna Pytlak prowadząca działalność gospodarczą – PSYsmak Anna Pytlak ul. Liliowa 2C/U39A 62-200 Gniezno NIP:7773404996. Adres kontaktowy poczty elektronicznej: kontakt@psysmak.pl.